חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה ניתוח שאיבת שומן ?

שאיבת שומן היא הליך שיכול לעזור לכם להשיג דמות שעון חול על ידי הסרת שומן עודף מהגוף. עם זאת, הוא אינו מסיר שומן מאזור הקיבה. אם אתם רוצים להיפטר מהצמיג הרזרבי הזה, אתם צריכים לעבור ניתוח מתיחת בטן.

אנשים רבים שעברו שאיבת שומן אינם מרוצים מהתוצאה. הם מרגישים שהבטן שלהם עדיין נפוחה ומלאה בשומן. הבעיה היא ששאיבת שומן מסירה רק תאי שומן, אבל היא לא מהדקת את השרירים והעור. זה המקום שבו מתיחת בטן נכנסת לתמונה. ניתן לעשות ניתוח מתיחת בטן כדי להסיר עודפי עור ושומן, להדק את השרירים ולהשיג תוצאה ארוכת טווח.

אם אתם שוקלים לבצע מתיחת בטן לאחר שאיבת שומן, חשוב לדעת כמה עולה מתיחת בטן והאם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם יחד עם ניתוח שאיבת שומן. מתיחת בטן עלולה להיות יקרה ולא תמיד מכוסה בביטוח. אבל אם עשיתם שאיבת שומן, ייתכן שחלק מהעלות מכוסה על ידי ספק ביטוח הבריאות שלכם.

מחיר שאיבת שומן עשוי להשתנות בהתאם למנתח ולמיקום. העלות הממוצעת נעה בין 1,000 ל-5,000 דולר בהודו. בארה"ב, זה יכול לנוע בכל מקום בין $5,000 ל-$10,000. עם זאת, זוהי הערכה בלבד שכן ישנם גורמים נוספים המשפיעים גם על העלות הכוללת שלכם כגון ספק ביטוח הבריאות שלכם והמיקום בארץ.

מהם הסיכונים של מתיחת בטן לאחר שאיבת שומן?

מתיחת בטן היא הליך כירורגי המהדק ומשטח את שרירי הבטן. זהו הליך פופולרי עבור אלה שיש להם עודפי עור לאחר ירידה במשקל או הריון. לא מומלץ לעבור מתיחת בטן לאחר שאיבת שומן מכיוון שהיא עלולה לגרום לסיבוכים כמו זיהום, דימום, צלקות ואפילו מוות.