חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תרומה לניצולי שואה על ידי תרומת כסף או זמן

השואה היא אחד האירועים המשמעותיים בהיסטוריה. זה גם אחד השיעורים החשובים ביותר לאנושות. רצח העם הותיר מיליונים הרוגים, והניצולים נותרו לאסוף את השברים.

השואה הייתה רצח עם שהמפלגה הנאצית עשתה ליהודים, צוענים וקבוצות אחרות של אנשים. ההערכה היא שבזמן זה נהרגו כ-6 מיליון בני אדם. כ-1.5 מיליון מהקורבנות הללו היו ילדים. ניצולי השואה חיים מאז בעוני קיצוני וזקוקים לעזרה כלכלית.

מאמר זה עוסק מדוע חשוב לתרום לניצולי שואה. הוא דן כיצד קהילת ניצולי השואה נאבקת כלכלית ורגשית.

תרומת כסף או זמן היא דרך מצוינת לעזור לאנשים האלה שעברו כל כך הרבה קשיים. רצח העם הסתיים ב-1945 כאשר מלחמת העולם השנייה הסתיימה, אך הוא הותיר השפעה מתמשכת על ניצולים רבים שעדיין חיים היום. רבים מניצולי השואה חיים בעוני וזקוקים לסיוע על מנת לשרוד.

איך להתנדב ואיפה?

אחת הדרכים לתמוך בניצולי השואה היא על ידי תרומת כסף או זמן לארגונים המספקים להם את הצרכים הדרושים להם, כגון מזון, ביגוד ומחסה. ומעבר לכך- חשוב לתת מהזמן שלך ולהתנדב שכן ניצולי השואה הינם אנשים מבוגרים שזקוקים לחברה, לשיחה ולהרגיש חיות. 

ארגון מאיר פנים הוקם במיוחד לשם כך: הוא עוזר לניצולי השואה לקבל ארוחות חמות, לקבל את המוצרים הבסיסיים, כגון תנורים בחורף, והכי חשוב- דואג להם לפעילויות במרכזים שלהם.

ברבים מהערים במדינת ישראל- ארגון מאיר פנים הקים מועדון לניצולי השואה שם הוא מקיים מפגשים חברתיים. הוא דואג כי יגיעו בני נוער וחיילים להתנדב ולעזור והכי חשוב, לספק חברה לניצולי השואה.מעוניינים לתת תרומה לניצולי השואה או להתנדב עבורם? היכנסו לאתר של מאיר פנים- שם תוכלו לקבל את כל הפרטים.