חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מושב הגבהה לאסלה – זה שווה את זה!

מושב הגבהה לאסלה הוא מכשיר שיכול לעזור לכם לשבת על האסלה במצב נוח וגם להגביר את הפרודוקטיביות שלכם בכך שיקל עליכם לעשות את הצרכים שלכם. מושב הגבהה לאסלה משמש כדי לוודא שהברכיים של האדם נמצאות בזווית של 90 מעלות כשהוא יושב. זה מונע לחץ על עמוד השדרה ומאפשר זרימת דם טובה יותר. זוהי דרך מצוינת עבור אנשים עם מוגבליות ללמוד כיצד להשתמש בשירותים באופן עצמאי וללא כל סיוע.

מושבי הגבהה לאסלה יכולים לשמש אנשים עם בעיות גב, נשים בהריון וכאלה שעברו ניתוח או סובלים מלקויות מסוימות. חלק מהאנשים המתאוששים מניתוח ירך או החלפת מפרק אחרת עשויים להזדקק גם למושב הגבהה לאסלה מוגבה מאותן סיבות. מושב הגבהה לאסלה יכול להועיל גם לאנשים שמתקשים להתכופף כדי להשתמש באסלה בגובה סטנדרטי.

הדבר הכי טוב בהם הוא שהם לא יקרים וניתן לקנות אותם בהרבה חנויות. מושבי  הגבהה לאסלה זמינים במגוון סגנונות וסוגים, לרבות מושבי אסלה עם בידה מובנית, מושבים מחוממים ומושבי אסלה מחוממים.

נוחות ונגישות – מושב הגבהה לאסלה 

שתי המטרות העיקריות של מושב הגבהה לאסלה הן נגישות ונוחות. היתרון הגדול ביותר של המוצר הזה הוא שהוא הופך את הישיבה על האסלה להרבה יותר נוחה, מה שאומר שתוכלו להישאר בישיבה יותר זמן כי השרירים שלכם לא יתעייפו כל כך מהר. היתרון השני הוא נגישות מכיוון שהם מקלים הרבה על אנשים שמתקשים לעלות ולרדת ממשטח נמוך כמו הרצפה או האסלה.

ישנם יתרונות רבים של שימוש במושב הגבהה, אך יש גם כמה דברים שכדאי לשקול לפני שאתה קונה אחד. לדוגמה, חשוב שגובה המושב יתאים לגובה שלכם כדי שתוכלו להשתמש בו בנוחות. כמו כן, אם יש לכם יותר משירותים אחד בבית, הקפידו לקנות כמה מושבים שצריך על מנת להמנע מהסיטואציה בה אתם מוגבלים להשתמש בשירותים אחד.