חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם החוקים להטסת רחפנים לפי תקנות ה-FAA

ל-FAA יש מערכת חוקים ותקנות שיש לפעול לפיהם בעת הטסת רחפן. כללים אלו נועדו להבטיח את שלומם של אנשים באוויר ובקרקע.

מינהל התעופה הפדרלי (FAA) הוא הגוף השולט שיוצר חוקים ותקנות עבור כל המטוסים בארצות הברית. ל-FAA יש מערכת חוקים שיש לפעול לפיהם לפני הטסת רחפן.

הדבר החשוב ביותר שיש לדעת לפני הטסת הרחפן שלך הוא כיצד לרשום אותו ב-FAA. אתה יכול לעשות זאת על ידי מילוי טופס מקוון ותשלום עמלה של $5. לאחר מכן, ה-FAA יקצה לך מספר רישום עבור הרחפן שלך שכדאי לרשום במקום בטוח.

חוקים להטסת רחפנים:

– אם אתה מטיס את הרחפן שלך למטרות מסחריות, אתה צריך להגיש בקשה לפטור מה-FAA, שנקרא COA (Certificate Of Authorisation). אתה יכול לעשות זאת על ידי מילוי טופס מקוון ותשלום עמלה של $5, אבל שם

ה-FAA הוא מינהל התעופה הפדרלי. הם אחראים על ויסות השימוש ברחפנים ויצרו כמה כללים שאתה צריך לדעת לפני שמטיסים את ה-רחפן שלך.

ה-FAA מסדיר את כל ההיבטים של התעופה האזרחית בארצות הברית, לרבות הפעלת מטוסים, רישוי טייסים, בדיקת מטוסים, פיתוח מערכות בקרת תעבורה אווירית וקביעת תקני בטיחות.

יש אומרים שהם מחמירים מדי עם התקנות שלהם לגבי רחפן אבל הם רוצים להבטיח את בטיחותם של אנשים בכל הנוגע לרחפנים. ל-FAA יש מערכת תקנות לטייסי רחפנים הכוללת אי טיסה מעל אנשים או המונים ואי טיסה מעל 400 רגל. חשוב גם לא להטיס את הרחפן שלך מעל אנשים, במיוחד אם הם נבהלים בבירור מהמראה של עצם מעופף קרוב.

אם טייסים מפרים מדיניות זו, ניתן לקנס אותם או אפילו לעצור אותם בהתאם לחומרת ההפרה.

באתר של פריפלייט תוכלו לקבל מידע נוסף על חוקים להטסת רחפנים.