חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו יועץ עסקי ומדוע אמנים צריכים לשקול לקחת אחד?

נכון שלאמנים יש פרספקטיבה אחרת על העולם. הם יצירתיים ורגשיים. עם זאת, הם צריכים גם להיות בעלי ידע עסקי כדי להתפרנס. זו הסיבה שהם צריכים למצוא את היועץ העסקי המתאים לצרכיהם. יועץ עסקי איכותי יוכל לעזור לכם בהיבטים שונים של הקריירה שלכם – משיווק, מיתוג ומדיה חברתית, וכלה בחוזים ומיסים. שאלנו את גיא כספי, מומחה בתחום היעוץ העסקי, מה יועץ עסקי יכול לתרום לאמנים?

יועץ עסקי הוא מישהו שעוזר לאנשים או לחברות אחרות בהחלטות העסקיות שלהם. הם בדרך כלל מומחים בתחום מסוים ויכולים לעזור לאחרים באותו תחום. כאמנים, יש לכם נקודת מבט מעניינת על מה שהופך מוצר לטוב. אתם מבינים איך ליצור משהו שאנשים ייהנו ממנו, ואתם יודעים איך לעשות את זה מושך את העין.  

יועץ עסקי זה משהו שרוב האמנים לא חושבים עליו כשהם מתחילים – אבל זה גם משהו שיכול להיות שימושי עבור אמנים וחברות אחרות שרוצים לשפר גם את המוצרים שלהם! יועץ עסקי הוא מישהו שמסוגל לתת ייעוץ כיצד להפוך את העסק ליעיל יותר. הם גם יכולים לעזור בשיווק ובמיתוג.

ליועץ עסקי שמתמחה באומנות יש פרספקטיבה ייחודית של מה שנדרש כדי להצליח באמנויות. פרספקטיבה זו יכולה להיות בעלת ערך רב עבור אמנים ויזמים אחרים שמנסים לפלס את דרכם בתעשייה.

מה יועץ עסקי יכול לתרום לאמנים?

גיא כספי אומר שלאמנים רבים יש צורך ביועץ, אך אינם יודעים מאיפה להתחיל. הצעד הראשון במציאת היועץ המתאים הוא לזהות במה אתם צריכים עזרה. יועץ עסקי יכול לעזור לכם במגוון משימות, כגון:

-הקמת עסק

-קבלת החלטות לגבי רכישת ציוד

-השקעה בחברה

-גיוס והכשרת עובדים

-ניהול כספי החברה

– אסטרטגית שיווק

– תכנית עסקית

– תחזיות פיננסיות

– היבטים משפטיים בניהול עסק