חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה זמן רחפן מקצועי יכול לעוף?

ה-DJI Mavic Pro הוא רחפן קטן ונייד שיש לו זמן טיסה ממוצע של 27 דקות. ה-Mavic עם מצלמה הוא רחפן עם מצלמה משולבת. יש לו זמן טיסה ממוצע של 21 דקות, וזה פחות מ-Mavic Pro.

ל-Mavic Pro ול-Mavic עם מצלמה יש לשניהם את מערכת השידור OcuSync החדשה של DJI, המספקת טווח של עד 7 קילומטרים (4.3 מייל) ורזולוציית הזנת וידאו של 1080p ב-30 פריימים לשנייה.

רוב הרחפנים יכולים לטוס כ-20-30 דקות. אבל DJI Mavic Pro , רחפן מקצועי, יכול לטוס במשך 27 דקות ויש לו טווח של 8 ק"מ.

חיי הסוללה של ה-Mavic Pro הם 27 דקות, וזה ארוך משמעותית מרוב הרחפנים האחרים. יש לו גם טווח של 8 ק"מ, שזה יותר מכל רחפן אחר בשוק.

מהן התכונות של רחפן מקצועי?

ה-MAVIC עם מצלמה הוא רחפן שיש לו את כל התכונות של ה-MAVIC המקורי אבל עם מצלמה נוספת. יש לו גם מצלמה ברזולוציית 4K וגימבל 3 צירים לצילומים חלקים ויציבים.

ה-Mavic Pro הוא רחפן מקצועי המתוחכם ביותר של DJI עד כה. לרחפן הזה יש מצלמת 4K עם גימבל 3 צירים לצילום הווידיאו החלק האפשרי. ל-Mavic Pro יש גם 8 GB של אחסון פנימי והוא יכול לטוס עד 27 דקות בטעינה אחת.

ה-Mavic Pro הוא רחפן קומפקטי ומתקפל הכולל את טכנולוגיות החתימה של DJI כמו ActiveTrack, TapFly ו-Terrain Follow. הוא נועד ללכת לכל מקום שתרצו ללכת וללכוד צילומים מדהימים באיכות מקצועית בזמן שאתם עושים זאת.

למידע נוסף היכנסו לאתר של לול טיוי